Merhaba arkadaşlar 18 aylık oğlum var çok sinirli bi bebek her sinirlendiğinde ayaktaysa kendini ağlayarak koşarak bırakıyor yere yığılıyor düşüyor yada oturuyorsa kendini geriye doğru atıyor kafasını yere küt 🤯 çok kızıyorum sinirleniyorum kendi kendime neden böyle oluyor bu cocuk normal gelmiyor sanki bana sizlerde durum nasıl yaşına rağmen çok sinir var nasıl bi yol izlemem gerek nasıl bununla başa çıkabilirim elinden birseyi alınca yada birseyi yapma deyince böyle oluyor hep en basiti kapıyı kapatınca bile arkamdan ağlayıp kendini yere atıyor 🥹