Blush26 canim biz daha dun yaptirdik ne universite hastanesi nede sehir hastnesi yapmadi hep basindan saldilar mamaya alerjimiz var hicbir mama yaramadi anne sutumde yetersiz geliyor mecburen ozel sistem hastanesine goturdum orda yaptirdim ama belli testleri yapabiliyorlar ufak diye kan aliyorlar oyle arastiriliyor belirli testler biraz buyudukten sonra yapiliyor ben faydasini gordum antialerjik mama yazildi raporlu ve mamada iyi geldi yaparlarsa ozelde yaparlar oda biraz kulfetli