Gelin sarılalım herkes neden öyle yaptın neden normal yapmadın diye kafamı şişiriyor etrafımda ne kadar cahil varmış 😂 normal doğuma hiç bir engelim yokken sezeryan istedim ve çokta memnun kaldım 2. Gün bebeğimin herseyini kendim yaptım 10. Gün tamamen iyileştim ama hala neden sezeryan istedin pişman olursun diyenler var anlamıyorum cidden