Merhabalar, ben zaten sosyal medya kullanmıyorum. Ama kullanıyor olsam da atmak tercihim değil. Tabi herkes özgür, ben fikrimi beyan ediyorum sadece. O kadar çok pedofili olayi duyuyoruz ki artık hesap gizli olsa akrabalara açık sonuçta. Kimin ne olduğu da belli olmuyor bu sebepden ben paylaşmıyorum 🥰