Prettywoman91 ah burda çok araştırdım 1 numara büyük alsam önde çok boşluk kalıyordu tam numarasını alsam ayağındaki bombeden sığmıyordu. Öncelikle deneyerek alışverişe çıkın Nike, Puma, vicco falan çoğuna bakmıştım. Adidas’ta buçuklu numaralar oluyor. Bir de ben LCW’den aldım oldu ayağına diye. Bağcık olan model almayın üst bölümünde sadece cırt olanlardan alın örnek görsel ekleyeceğim. Bağcık olunca giydirmek daha zor oluyor.