Mrseldem Tüm gün uyumadı dalamadı gözü yarım açık yataga bıraktıgım gibi bağırarak ağlıyor . Kucakta bile durmuyor sürekli bağırarak ağlıyor .
defnemommm Mrseldem 40 ı çıkınca bir düzene girer hiç merak etmeyin 🙏🏻 İlk zamanlar gece gündüz ayrımı yapamıyorlar o yüzden uyku düzenleri olmuyor 🤗
Deletedmom_62 Mrseldem gaz sancısı var gaz damlası almanı tavsiye ederim. benim kızım 22 günlük o da öyleydi biraz hafifledi damlayla ama tabi gece uykusu yine yok gündüz uyuyor
Mrseldem Degerli_anne gaz sancısı var evet ama hiç bukadar bağıra bağıra ağlamamıstı . Uykusuzluktan sersem gibi ama asla tam dalamıyor bağırarak kalkıyor hemen
defnemommm Gazı da olabilir ama doktorunuza danışıp gaz damlası kullanın karına sırtına masaj yapıp bagırsak hareketlerini hızlandırın 🤗
Mrseldem defnemommm kullanıyoruz gaz damlası . Gazı oluyordu ztn ama bugün daha farklı sabah 7 den beri uyumadındesem yeridir ve çok bağırarak ağlıyor . Önceden kucagımızda sakinleşirdi bugün kucaktada sakinleşmiyor .
Deletedmom_62 Mrseldem atak gibi birşey mi acaba benim kızım da dün 5 dakikada bir ağlayacak uyandı tüm gün bu sekildeydi . bilmiyorum ilk haftalarda atak olur mu ama
Mrseldem Deletedmom_62 bilmiyorum ki bende anlamadım ve çok tedirgin oldum . Normal birşey mi yoksa bi problemmi var anlamıyorum
Leomomy Deletedmom_62 ilk atak 5. Haftada başlıyor, bizde atak haftasındayız, şimdiye kadar gaz problemi olmamıştı, atakla birlikte o da başladı :(