Zulosumsal Kızlar bebeğim suan 2. Ayında ben ona kaç aylık giysiler alacağımı pek kestiremiyorum 6 aylık giysiler alsam kasım Aralık gibi giyebilecek mi ya da 1 yaş alsam 6. Ayında olacak mı beni bi aydınlatın
amansallagitsin Zulosumsal bi kc tane 3.6 alin gerisini 6.9 alin cnku mesela 6.9 alinca 3.6 gbi oluyor goz karari ile alin ama bn sizin yerinzde olsm ole yapardm
Zlm Zulosumsal 2. Ayında mi 2 aylik mi 2 aylık ise 6 9 alın kışında giysin gercik her şekilde bence 6 9 alın
Annecocuk2712 Zulosumsal bu biraz bebeğinin yapısıyla alakalı canım benim. Ama genellikle bedenlerde hiç ayla uyuşmadık benim bebeğimde. 2 aylıkken 3-6 aylık kıyafetleri giydiriyordum. 6. Ayında genellikle 9-12 aylık kıyafetleri giydi. Şuan 9 aylık. 12-18 giydiriyorum. Kışın 6 aylık olacağı için biraz daha ayını büyük almanı öneririm
GSevilay65 amansallagitsin valla 6.9 ay kızıma aldım ama olmadı küçük geldi şimdi 8 aylık ama 1 yaş takim alt üst aldım küçük geldi değişticem kilosu kaç şuan ve boyu da göre büyük al
amansallagitsin Zulosumsal dogru yapmissiniz hani buyuk vs gelirse en azindan sagda solda tam giyebilecgi kiyft olsun istyrsnz 3.6 alin demstm ama lakin o donemde bebekler cddn hzli buyuyor
Zlm Zulosumsal iki aylik saylir artık bir iki günü kalmış 6 9 sizi kış boyu idare eder bence ama yazın başında giysin diyosaniz 9 12 alabilirsiniz çok birşey fark etmiyo zaten hep kucakta olacağı için sorunda olmaz
SeninAnnenBirMelektiYavrm Zulosumsal 6 9 al canım. Benim oğlum ekim doğumlu geçen sene 6 9 giydi hep. Kış sonuna doğru küçük gelmeye başladı. 5 aylıkken 9 12 lere geçtik Birde benim oğlum iriydi biraz. 2 aylıkken 7 kiloydu
Duygu5234 Zulosumsal Bu bebegınızın gelişimine bağlı biraz ayına takılmayın boy ve kilosunu baz alarak alısverıs yapın. Ben oyle yapıyorum kızım 15 aylık ama 18 ay tulumlar olmadığı için 2 yaş alıyorum kilosu yok ama boyu uzun olduğu için olmuyor.Tabı alacağınız markanın kalıplarıda önemli ölçülerine muhakkak bakın
Birdunyabircennetannesi Zulosumsal 3-6 aylık almanız daha mantıklı 6-9 ay büyük gelebilir gerçi her bebek bir değil kilosu boyu ne bunu bilmediğim için siz en iyisini bilirsiniz
AyseAlyamm Zulosumsal etiketlerde ki boy kiloya göre al canım . Benim kızım hep ayına uygun giydi . Mesela 2 aylıkken 0-3 oluyordu . 3 aylıkken 3-6 giydiriyordum. Kışın bı beden büyük alabilirsin kat kat giydirince içini dolduruyorlar ☺️
Saliha03 Zulosumsal 6 9 ay alın 3 6 ları hiç giyemedik şubatta doğmuştu çok çabuk boy attı 6 aylık şuan 12 18 aldım kış için kendide çabuk büyüyor 9 12 6 9 takımlar alabilirsiniz
Sherlockholmes Zulosumsal birkaç tane 6_9 birkaç tane 9-12 ve birkaç tane de 1 yas alın çok çabuk büyüyorlar. Büyük de olsa evde giyebilir. Kom ucunu ve ayağını kivirirsiniz. Kışın zaten üst üste sıcak tutsun diye giydiriyoruz.
1prens1kedii1 Zulosumsal valla ben 3 ayında 6 9 ay aldım hep şimdi 7 aylık 1 bucuk yaş felan aöıcam kışlıkları