Kecer merhabalar geçmiş yazılarınızı okudum benimde oğlumda neredeyse 2 yıldır nötrofil düşüklüğü var. Şuan 2 buçuk yaşında. Kemik iliğine dahi bakıldı temiz çıktı şükür. Bişey sormak istiyordum. 1 yaş kızamık ve su çiçeği aşılarını yaptırdınız mı canlı aşı oldukları için bizi doktorumuz erteledi.