2boysmom Kızlar bugün 9. Günümüz bitiyor. Annem yanımda suanlik zorlanmıyor gibiyim ama ilerisini düşündükçe içimi bir karamsarlık kapsıyor. Siz bu süreçte en çok ne zaman zorlandiniz, ne zaman rahatladiniz 🥲
SeninAnnenBirMelektiYavrm 2boysmom ikisinede tek başıma bakıyorum gayet rahat 😄 şuan oturuyorum etrafimda koşuşturuyorlar 😁😁
Marjinal_Anne2 2boysmom dün 40ı çıktı kızımın büyüğü de 29aylık valla büyüdükçe daha iyi olacağına inanarak motive ediyorm kendimi 😃 ilk günden beri yalnızız ☺️
Alnalprdha 2boysmom bence bu anneye çocuktan çocuğa değişir ben hiç alisamadim biri 3 biri 1 yaşına girecek çok zorlaniyorum ben
2boysmom Marjinal_Anne2 büyük oğlum 3 yaşında küçükte 9 günlük 🥲 herşey kolay olacak diye motive ediyorum kendimi ama büyük çok üzülüyorum eskisi gibi ilgilenemiyorum
Marjinal_Anne2 2boysmom hepsi geçici ilk zamanlar öyle oluyor aöa siz toparladıkça çocuklarda eski rutine dönüyor 🙏🏻 Büyük oğlunuzu da dahil edin sürece mesela bezini getirsin ayağına kremi dürsün vs vs öyle yapınca daha xok mutlu oluyorlar
Alnalprdha 2boysmom korktum bende ağladım günlerce hala daha yetemiyorum 1 insan nasıl yetsin ki iki cana mantık dışı illaki eksikler çok olacak eve mi yeteyim çocuklara mi kendime mı ne kadar eş yardım da etse çok yardımcı ama olmuyor
Anneyimanne14 2boysmom alisabildim ama sinir küpüne de döndüm büyük oğlum çok zorluyor çok asabilesti her şeyi ağlayarak bağırarak zorla direterek yaptırmaya çalışıyor ben onun için kötü olan herşeye hayır derken eşim ve diğerleri evet diyor sonra hayır diyen ben olunca çocuğun gozunde kötü ben ölüyorum resmen oğlum beni sevmiyor şimdi tatildeyiz ilden ile karavanal kamp yapıyoruz oğlum direksiyon başında olmak istiyor engelleyemiyoruz direksiyondan alınca da basıyor çığlığı diğerini de huzursuz edip aglatiyoe
Premseskolar 2boysmom ilk kızım 3 yas olacak bbegm de 8 aylık aklii melekelerimi kaybetmeme ramak kaldı
2minika Büyüğüm 4 buçuk yaşında küçük 7 aylık… Tek başıma bakiyorum ailelerimiz uzakta . İlk zamanlar çok zor oluyor ama sonra hep varmış gibi ondan öncesi yokmuş gibi hayat bı şekilde ona göre düzene giriyor . Allah yardım ediyor bence 🤗