Kızlar bebeğim 5 bucuk aylık sürekli ilgi istiyor akşama kadar hiç birşwy yapamıyorum oyun halısında 5 dk max oynuyor yüz üstü dönüyor ve sonra sıkılıp ağlamaya başlıyor oynayabileceğimiz yapabileceğimiz herşeyi yapıyorum ama çok yoruluyorum artık kendini biraz oyalayabilsin istiyorum sürekli onunla vakit geçirmem acaba kendi başına oynamasını engelliyor mu ama bir kaç dk dan sonra ağlamaya başlıyor ne yapmam gerek onuda bilemiyorum sizin bebişler ne alemde siz neler yapıyorsunuz 🤦🏼♀️