Anneyimanne14 kuralları açık açık konuşun ve ne olursa olsun geri adım atmayın. Mesela arabada çocuklar arka koltukta oto koltuğunda oturur gibi ve ağladığında da onu ordan almak yerine mola verip öyle indirebilirsiniz yani amaç araba hareket ederken koltuğunda oturmalısın mesajını vermek. İlk başta çok sık mola verebilirsiniz ama zamanla alışır ve ağlasa da birşeyin değişmeyeceğini öğrenir. Muhtemelen çocuğunuz ağlayınca birşeyleri elde edebileceğini öğrenmiş. Ben 2,5 yaş çocuğumla bu şekilde yazın 8 saatlik yola gittim geldim.
Pedagogla görüşmeniz mantıklı o size bunları daha iyi anlatır.