3bebe1ana ilk doğduğunda hastahane 2 haftalıkken de sağlıkocagi ölçtü..normalde böyle şeyleri çok dert etmem akışına birakirim belki aklima bile gelmezdi ilk ay kaç cm uzadığı. doktor birşey demediği sürece ama burda insan bu tarz postlar görünce kıyaslama , sorgulama ihtiyacı hissediyor.