Demeteymenim Merhabalar normalde 3 damla veriyordum ama internette suanda kampanyali olarak fısfıs şekilde olani var onu alicam ama 1 fis mi vermem lazim 3 damlaya eşitmiş sanirim kullanan varmi aramizda ♥️🖐️
Saliha03 Demeteymenim içinde hem damla olacak hemde fıs şekilde olacak iki aparatı çıkıyor zaten damla ile 3 damla fıs tek fıs öyle kullanıyoruz