Kızlar doğum yapalı bugün 39. Günüm ilk 10 gün yoğun kanama sonrası sarı akıntı beyaz akıntı ara ara tekrar kan geliyordu 35. Günde kesilmişti beyaz sarı geliyordu yine bugün 39. Gün yine kan gelmiş böyle olması normal Mİ? Bide yarın 40ım çıkıyor kanama halenda devam ederse abdest alabilir miyim namazıma devam edeceğim inşallah bu şekilde özüre mi geçer ?