Aylinuraz https://imgyukle.com/i/nsX7lY. Bu şekil 2 yaşında 11 aylıkken yürümeye başladı ama böyle yürüyo parmak ucunda 😢
Cezaa90 Aylinuraz hepmi böyle yürüyo yoksa arada mı bilemiyorum ki belki oyun yapmıştır ama doktorunuza bi danışın derim
dolunaymomsss Aylinuraz benim yeğenim de böyle yürüyordu yürütece de binmedi ama zamanla geçti çünkü böyle yürümekten zevk alıyordu 🥰
liyamira Benm kızımda böyleydi zamanla düzeliyor yürüteçe çok bindirmedim 4-5 günde bi yarım saat falan binerdi şuan 15 aylık normal yürüyor
sheesyelllow Aylinuraz 18 aylık oğlumda arada böyle yürüyor ama çok az bı kaç adım atıyor bende geçer diye tahmin ediyorum çünkü masaların üstünu karıştırmaya boyu yetmeyince parmak ucunu kesfetti ordan öğrendi benim sipa
Merakliannecik Benim 22 aylık kızım da zaman zaman yapar böyle iki üç adam atar devam eder normal yürümeye
melrosee Aylinuraz 19 aylık arada böyle yürür 4-5 adım atar bırakır. Özellikle yüksek bir yere kafası takıldıysa boyunu uzatmak için keşfetti ve arada yapar .
Sema065 @Aylinuraz Benim ablam örümcekten dolayı öyle olmuş annem senelerce fizik tedaviye götürdü getirdi o yüzden sormak istedim ablam da öyle yürüyordu 🌸
Mom03__ Aylinuraz sakin sıkıntı etme benim kızımda öyle yürüyordu ama sdce evde baksa yerde asla aşısı vardi aile hekimlignde hemsirye söyledim kadın yürümesine baktı bu oyun yapıyorda olabilir sakin kızma fln dedi bayadır yürümüyor