Merhabalar 3 ay 4 günlük bir bebeğim var, uykuya geçmekte çok zorlanıyor. bi yandan gözleri kapanırken bir yandan ağlıyor, beyaz gürültü saç kurutma makinesi vs sesleriyle ancak sakinleyip uyuyor ama bazen gerçekten çok zor oluyor sakinleştirmek. Hiç böyle bir durum yaşayan oldu mu, sebebi veya çözümüne dair bir öneriniz olur mu