MevaninMelegi Sermin48 çok sıcak olduğu için dolapta saklıyorum vermeden 1 saat önce dışarı çıkartıyorum
Caansell Sermin48 bende buzdolabında saklıyorum. Vermeden 1-2 saat önce çıkarıyorum ısındıktan sonra veriyorum
matmazelmomy Sermin48 Eczanede normal dolapta saklıyoruz canım ve hiç bir sıkıntı olmaz aksine buzdolabına koyarsınız ilaç şekerlenme yapar ve yapısını bozar. Güneş görmeyen normal bir dolapta muhafaza edebilirsiniz.
Ayalayay Sermin48 ben yıllardır yaz kış oda sıcaklığında sakladım . Hiçbir problem olmadı. Dolaba koymak gereksiz
edanrr çok sıcaklarda dolaptaydı sonra oda sıcaklığına aldım herhangi bir problem yaşamadım sık sık kontrol ederim bazen önce tadına ben bakarım
Asym33 Sermin48 Canım ben güneş görmeyen yerde saklıyorum hiç bir sıkıntı olmaz dışarda dursun bence Allah korusun aniden ateşlendi dışarıya çıkartıp 1 saat ılimasinimi bekleyeceksin dolaba koymama gerek yok