Mrb arkdaslar buraya bir arkds tavsiyesiyle geldim bir kizim var 1.5 yaşında hala anne sütü kullanıyor ama kazayla gebe kaldim ve onuda bgun öğrendim bebeğimi istemiyorum çünkü daha cok kucuk kizim sevgiden ilgiden madur kalır diye ıstemiyorum bana yardimci olurmusunuz ruh halim hic iyi degil