Senay06 Arkadaşlar.gebeliyimin 7 ci ayında sag mememde kitle fark etdim..daha öncə yoktu..soyle ceviz buyukluyunde sert..agrisiz..simdi süt verince biraz eriyo sonra tekrar olusuyo …daha öncə Boyle bir durumla karsilastinizmi.
delirmeceler Senay06 bende yaşamıştım göğüs doktorunada gitmiştim süt kanallarıyla alakalıymış yinede takipte kalın sonrasında geçti benim