Duygubaran01 Bebeğim 10 aylık altta 2 üstte 4 dişi var ama eline halâ kendi yesin siye birşey veremiyorum korkuyorum sizce vermelimiyim? Ne vermeliyim? İlk çocuk olunca insan bilemiyor 🙈☺️
delirmeceler Duygubaran01 valla benim ikizlerim 11,5 aylık oldular 2 ay önce 6 dişleri çıkmıştı ogünden beri ellerine bişi veriyorum tabiki takipte ediyorum
Wanderlust Duygubaran01 6 aylik sifir dis ile eline vererek basladim hic pure vs vermedim. siz yanlis dusunuyorsunuz on disler zaten koparmaya yariyor minik minik siz koparirsaniz da her turlu yer. Cigneme icin arka disler gerek ama bebekler dissiz de cok rahat yiyor korkmayin bu kadar