Öncelikle gecmıs olsun bızde gecen yıl atlattık esım oglum ve ben cok illet bısey karısımı 3 kez kullandık ancak tamamen kurtulabıldık hatta oglumda 3 4 ay boyunca sırtında gogsunde kalan yaraya donusen sıvılcesı bıle kalmıstı ben 3 gun aynı kıyafet olarak gıydıgım seylerı eskı bısey gıydım ve yıkamadan cope attım hatt yaktım dıger turlu halıları yıkamaya verdim koltukları yıkattım ve evde aklınıza gelebılecek herseyı yuksek derecede sırke ıle yıkadım cok sukur kurtulduk ama felaket bısey bu allah kımseye vermesın