Merhaba anneler 1 1 buçuk ay önce kayınvalidem e giymiştik meğer uyuz olmuşlar ama asla bize söylemediler sırf oraya gideyim torununu görsün diye çok sinirliyim bu konu da. Bizde iki gün önce oğlum kafasını kaşıyor diye cildiyeye gittik ve uyuz dedi ilaç yazdı eczane karışım hazırladı bana eşime ayrı çocuğuma ayrı birde şampuan verdiler kwellada diye bi şampuan bu şampuanı vücuduna da sürecek miyim ? Evi hergün sirkeli suyla siliyorum nevresim havlu ne varsa yıkayıp ütüledim yarın duş alıp temiz kıyafet giyip koltuk yatak yıkatacağım bu durumu yaşayan var mı ne kadar sürede kurtuldunuz ekstra yapmam gereken bişey var mı