Happymamii Kızlar yardım edin gaz damlası hangisi iyi bebeğim 20 günlük gazı çok var sab simplex mi nurse mi
Kubra_0 Happymamii ben maflor plus kullandim cok cok memnun kaldim öyle aman aman bi gaz sorunumuz olmadi canım
hunilimomm Happymamii ben bugün sab simplex aldım bütün arkadaşlarım ondan kullandı memnunlardi şuan yorum yapamicam
Aylin_07 Biogaia bağırsak düzenleyen bir probiyotikdir. DR bize sab simplex günde 3 kere 15 damla biogaia günde 1 kere 5 damla olarak verdi çocuğum rahatladiii
Helen4444 Aylin_07 Biogaia bağırsak düzenleyen bir probiyotikdir. DR bize sab simplex günde 3 kere 15 damla biogaia günde 1 kere 5 damla olarak verdi çocuğum rahatladiii Evwt bende de böyleydi. Bide deneyerek bakmalısınız herkese her gaz damlası aynı etkiyi göstemriyo
mustafahacer Happymamii canım bende relectaz kullanıyorum emzirme öncesi 6 damla veriyorum günde 8 kere gazını çok çıkarıyor. Çok çok gazlı bebeğim..