Kızım 6 bucuk aylık dun öğlen 3te yataktan düştü kafası şişti götürdük röntgen çekildi bisey çıkmadı ama bugün öğleden sonra 2 kere fiskirarak kustu birinde corba icirdim son kaşıkta kustu diğeri de az önce calpol verdim verir vermez kustu düşmeden kaynaklı mi bilmiyorum cok canım sıkkın dunden beri sürekli ağlıyor rontgende bisey cikmadi ama sonrasında bisey olmus mudur sizce kusmasi korkuttu beni