Miray034 Kizlar cay kasigi ile hergün 10 damla veriyorum ama agzindan puskurtuyor önlük kullanmama ragmen hem agzindan atmasi hem her yeri batirmasi iskence resmen. E bebekten ilac şırıngadida aldik ama kan ilacinin kivami yogun oldugundan icinde kaliyor yani olmadi. Baska cözüm var mi sizinkiler hemen aliyor mu 😑
Sibel3455 Miray034 az az verin ben öyle yapıyorum günlük 7 damla 4 Bi veriyorum 3 Bi veriyorum o şekil zorlanmıyorum
Moonlightttt Miray034 merhaba sağlık ocağınin verdiği damlaya tadı o kadar kötü ki. Ferrum kullandm ben, beğendi. Ama 10damlanin hepsni 1sefer değil de güne bölün. Benm bebeğim kusuyor idi başlarda bölerek verdim, 3 3 4 şeklinde verin,
Tweetyy Miray034 hangi marka kullanıyorsunuz? Tadını sevmiyordur markayı değiştirin. Bazı markaların tadı gerçekten iğrenç haklılar icmemekte l. Fermix başlamıştık çocuk öğürüp kusuyordu ağzı bile demir gibi kokuyordu zorlamaya hiç gerek yok bestirona geçtim damlayı içtikten sonra ağzı açık bekliyor daha vereyim diye
Miray034 Tweetyy ben de bestiron kullaniyorum :) ama bizimki anasinin sütü gibi olcak diye bekliyor herhalde herseyi
Hlyslh Miray034 myiron diye bı damla var elmalı. Ben ondan veriyorum. Koyu da değil gayet akışkan. Deneyebilirsiniz.
Deletedmom_33 Miray034 8 damla veriyorum. Banyo sonrası altına bebek bakım örtüsü yazıp boynuna ıslak mendil koyuyorum.4-4 şeklinde veriyorum. Geçen tekme attı yeni yıkanan halının ortasını mahvetti 4 kez sildim 🤦
Mrv_cnl Miray034 ocean kullanıyorum ben içinden baş kısmı silikon basıp haznesin doldurduğunuz cam gibi olan damlalık çıkıyor o çok kolay direk ağzının içine sıkıyorum kadında güzel
Ysmn11-11 Miray034 acaba damlanın üzerinde 30 gün kullanım yazıyor mu ben fermix kullnıyorum üzerinde yazıyor napacagimi bilemedim şişe duruyor öyle
Tweetyy Miray034 Allah Allah tadı kötü değil aslında bestiron çoğu bebek severek içiyor şaşırdım. Fermix i bı tatsan ne demek istediğimi anlarsın paslı demir gibi tadı 😂
Byz2019 Mrv_cnl bebeğiniz kaç aylık kaç ölçek veriyorsunuz acab eczacı 0.5 ölçek demişti 5 buçuk aylığız emin olamadım
Miray034 livanurvealpinannesi61 ah keske benimkide sevebilseydi calpol surubunh bile geri cikartiyor benimki sevemedi ilaclari