Tulaypusat eğer gerçekten bıraktırmak istiyorsanız pes etmeseniz gerekiyor..bu yüzden ya tüm emzikleri kaldıracaksınız ya da ucunu kesip verip asla pes etmeyeceksiniz..oğlum 1 haftada unutmuştu emziği kızım ise tam 1 ay emzik diye ağlamıştı uyku zamanları..3.çocuğum 2 yaşına gelmek üzere..tam 2 yaşında bıraktıracağım..şimdilik 2 emziğini dişledi ve ememiyor onları bir kenara kaldırdım..bıraktırma dönemi sadece o emzikleri vereceğim ememediği için bırakacaktır diye düşünüyorum diğerleri öyle oldu