Duygu0707 Süt alerjisi diye bunu iciyoruz ama Cok kötü kokulu cis ve kaka yapıyor , pırt bile çok kokulu … sizin bebekler de öyle mi ?
turuncuelma Duygu0707 doktor bize de bu mamayı yazdı içirmeyi denedim ama içiremedim maalesef tadı kötü. Burda okuduğum yorumlara göre de alerji mamaları içinde en içilebilir olduğu yönünde. Bilemedim diğerleri berbat o zaman 😑
inciko Duygu0707 alışana kadar kokulu oluyor pırtı mırtı ama daha sonra düzeliyor canım arasında en lezzetli buymuş bizde 3 aydır kullanıyoruz