Merhabalar. Meme +mama şekilde gidiyoruz. Aptamil kullanıyodum onu içmemeye başladı sma optipro kullanıyorum 1 haftadır. Aptamil kullanırken 2 veya 3 günde kakasını yapıyodu. Şimdi 1 haftadır hergün yapıyo bazı günler 2 veya 3 defa yaptığıda oluyo. Bu mamanın bebeğe iyi gelmediği anlamına mı geliyor.