ikiKudurukAnnesi Kızım gecelri çok öksürüyor bugün doktra götürdüm ve azitro ve erdostin verdi azitro 3 günlük bir antibiyotik sadece geniz akıntısı var dedi bunun için antibiyotik verilir mi ?
Miniminnakbebe ikiKudurukAnnesi bizim de 20 gündür var. Normalde vermemişti ama ilerledi balgam da başladı o yüzden bugün antibiyotik yazdı
ikiKudurukAnnesi Miniminnakbebe hangi antibiyotiki bizim de çok var dedi ve 3 günlük yazdo atep falan oldu mu sizde
Miniminnakbebe ikiKudurukAnnesi ateş yok sadece akımtı ve balgam ciğerler falan da iyiymiş. Adını hatırlamıyorum almadım açıkcası. 1 hafta kullanın dedi. Bir yağ deniyorum iyi gelemzse 3 gün içinde alacağım reçete süresi dolmadan