Happycat Merhaba annişler. Bebeğim 18 günlük gaz problemimiz başladı. Titreşimli ana kucakları rahatlatıyormuş galiba. Kullanan var mı? Ya da kullandığınız modelden memnunsanız fikir verebilir misiniz?
Fenty Happycat Baby&plus wind kullandım oğluma elim ayağım oldu tavsiye ederim kademeli sallanma müzikleri vs dikkat çekiyordu.
Gzdzeynep Happycat otomatik sallananlardan alsanız daha rahat edersiniz titreşimli de vardı bizde ama ben en çok otomatik sallanan ana kucağını kullandım.