sabirsizbebek15 44 günlük oldu kızım ama bir haftadır alttan gaz çıkarınca ağlıyor. Ama çıkarana kadar sakin çıkarınca ağlıyor sonra tekrar susup tekrar çıkarıyor yine ağlıyor. Neden böyle oluyor bir yeri acıyor olabilir mi
Burcum32 sabirsizbebek15 usutuyse eger karnina sizi giriyodur bizimde oluyor ya hani karbimiza kramp qibi girio oyle olmus olabilir usutmusyur belki doktora muayene ettirin eger yoksa demek ko korkuyor canim
deletedmom719 sabirsizbebek15 benim bebeğim de gaz çıkarınca korkar ağlardı😄 Sonra alıştı ama siz Bi kontrol edin poposunda pişik falan var mı belki çıkarınca acıyordur
umgumgu Benim oğlum da öyleydi. Büyüdükçe geçiyor. Hatta şimdi çıkarınca birlikte gülüyoruz. 😁 7 aylık olmak üzereyiz 💙
sabirsizbebek15 deletedmom719 daha önce çatlak vardı pişik vardı bayağıdır krem kullanıyorum pişik geçti çatlak da geçmiştir diye düşünüyorum