2 yıllık açık öğretim mezunuydum . 4 yıllığa tamamlamak icin sınava girdim ve yerleştim. Şuan 4. Sınıf öğretmenlik okuyorum , kolay diyemem. 8 aylıkta bir kızım var. Emiyor mama da içmiyor birde staj filan yapmaya başlayacağım ekstra zorlaşacak. Ama yinede imkansız değil . Yapabilirsiniz 🌸