Bebeğim 45 günlük. İlk 10 gün çok zordu. Sütüm yoktu damla damla verdim sarılık oldu. Sürekli ağladım. Şuan sütüm var ama yinede yeterli değil arada mama veriyorum. 2 gündür ise memeyi çok seven bi bebek olduğu halde memeyi istemiyor. Mama da az yiyor. Emziğe alıştı sürekli onu istiyor. Ağlamak istiyorum sanki bebeğe yetersiz geliyorum ona bakamıcakmışım gibi geliyor hep. Stres altındayım. Yanımda kimse yok annem gitti. Eşim çalışıyor desteğe ihtiyacım var güçlü durmak için napmakıyım :((