Kızlar bebegımde kırmızı kırmızı isilik gibi şeyler vardı ve bıanda heryerınde cıktu doktora gittim hemen kanında alerjil reaksiyonları Yuksek cıkmıs egzama bunlar dedi Mustelanın krem ve duş sonrası losyon verdi üç gündür kullanıyorum bugun yaralar kabuk soyulmalar olmus normal mı bilmiyorum emziriyorum alerjisi var mıdır diye düşünüyorum dikkat ediyorum herseye ütü yapıyorum herseyıne basına gelenler bilgisi olanlar konusalım mı 😔cok kötü oldu bebeğimin heryerı nasıl atlatacağız bilmiyorum