Gezginanne35 Gokcemsum daha çok kişinin görmesi için üstte kalsin ve emoji gibi şeyler atabilirsiniz postunuza . Bende öyle yapıyorum ki daha çok kişi görüp cevaplasın diye
Gokcemsum Bebeğim 11 aylık mama ile büyüdü simdi inek sütüne mi gecmeliyim yoksa devam sütü mü kullanmaliyim ?
lceLady Gokcemsum Ben inek sütünü tercih etmiştim büyük oglumda. Diğer oglum içmiyor. Kabul etse onada verirdim
Bsraaakrs Gokcemsum devam sütü kullanmalısınız inek sütü pek iyi değil diyorlar bağırsak florasanlarını bozuyormuş bebeklerin öyle duydum benimde kızım 1 yaşına girecek vermiyorum vermek de istemiyorum herkes ver diyor ama vermicem tabi sizi tercihiniz 🌸
Gokcemsum Esra_Deva iki yaş olduğunu bilmiyordum biraz veririm sonra bırakırım diyordum teşekkür ederim
Eftelya-29 Gokcemsum ben inek.sutu kullandım bı sure çocuğumun değerleri düşmüştü o yüzden mama ya devam edin lütfen zaten en fazla iki öğün içer artık
Minisinannesiii Gokcemsum kaynanamla kavga ettik, eşimle aramız kötü, görümcemi ekmekle dövdüm gibi konular yazarsanız cevap verirler 😀
Sifali Gokcemsum bi önceki yazdığınız gonderiye baktimda cevap verme butonunu kaldirMissiniz yani kimse size altina cevap yazamiyor o yuzden kimse yazmamis
Edanrkeles Gokcemsum nacizane tavsiyem inek sütünü hiç kullanmamanız.Duyduğum da Çok şaşırmıştım ama faydalı diye içtiğimiz sütün baya baya zararları varmış.O yüzden bebek mamasına devam 🥰 süt yerine kefir ayran yoğurt benim tercihim olurdu biz daha 7 aylığız