Ayselmiros ben oğlumu 6. Ayına kadar 2 saatte bir emzirdim hatta bazen 2 saatten de sık oluyordu emmesi şuan 14 aylık çok şükür bağışıklığı güçlü kuvvetlice yaşıtlarına göre iri bir çocuk demem o ki saat gozetmeyin ek gıda dönemine kadar sık sık emzirin gece de gündüz de 6 ay doğru düzgün uyumadım ben ama bak geldi geçti o zamanlar sende öyle yap bacım zaman su gibi geçiyor bı bakmkssin ki büyümüş doyabilene kadar doysun emmeye 😍