ipek_dfn22 Betul-08 benimki bugün 6 günlük arada kikirdiyor sesli gülüyor bende duyunca ilk sasirmistim 😀
abnztb Betul-08 doğdu anda gülüyordu hele bir de iki tarafta gamzesi vardı ki ♥️♥️ Ameliyathanede ben yarı baygın doktorumuz hemşireler falan şaştık kaldık 😂 ama tabi sesli olarak böyle haykıra haykıra gülmesi tam üçüncü ayında oldu. Elimden bir oyuncağı yere düştü çocuk sesli sesli 10 dk güldü.
Betul-08 Umutunannesi_65 ya düşüncesi bile aşırı güzel bende hep o anı merak ediyorum nedense bebeğim 2 ay 1 günlük az kalmış
-Keremselen-2 Betul-08 Betul-08 3,5 aylıkken babası basket oynuyordu ona bakıp kıkır kıkır 1 dk gülmesi sürmüştü… çok heyecan verici mutluluk verici bi an ❤️❤️❤️
ogretmenanne- valla bizimki 70 günlük, doğduğundan beri uykusunda sesli sesli gülüyor ama ben de bilinçli olarak ne zaman öyle güler bilemiyorum:)
Betul-08 abnztb ay harika ya benim bebeğimde çok güleç ve bir tani gamzesi var hep gülüyor ama o kahkalarını duymak istiyorum 🥰
Grkm00baby_ Betul-08 3 aylıkken gülmüştü hemde ardı arkası kesilmeden kahkaha atıyordu dışarı çıkacaktık şalımı bağlıyodum şalı ordan oraya çekiştirirken olmuştu artık komik olan neyse baya gülmüştü 😂
Asym33 Betul-08 Biz iki buçuk ayliktik babasına kahkaha atmıştı Allah’ım o heyecanımı mutlulugumu anlatamam 😍
neslyyy Benimki 20günkükken teyzesi gece uyutuyordu kıkır kıkır güldü korktum yani biraz açıkcası çok kısaydı ama 🤣
Busra2835 Uykusunda hep gülüyordu zaten ama onunla konuşurken ilk defa 2 ay 24 günlükken güldü artık hep güldürmeye çalışıyoruz çok güzel