Herkese merhaba. Ben Fransa’da yaşıyorum. 3bucuk yaşında ve 4bucuk aylık iki oğlum var. Büyük oğlum okula gidiyor ve bu 2.senesi. Küçüğün uykularını duzenleyemiyorum. Ve geceleri o sürekli her saat başı kalkıyor. Inanın çok yoruldum. Oğlum sabah 8.30-12.. 13.45-16.30 aralarında okula gidiyor. Ben götürüp getiriyorum bebekle beraber tabiki. Biraz karışık oldu ama bana yardımcı olabilir misiniz? Uyku rutini hakkında. Şimdiden teşekkürler ♥️