arzu58 kırkından sonra bebek düzelmiyor, siz alışıuorsunuz 😂
Şaka bir yana bebeğim 2 aylık oldu, hala huysuzluğu oluyor, uykusu geldiğinde çok ağlıyor. Ta ki uyuyana kadar. (yanına uzanıyorum ya da sessiz hafif karanlık bi odaya bırakıyorum kendisi dalıyor)
En güzel yanı ise herşeye gülüyor, sesler çıkarıyor kendince ❤️ Yani zamanla oluyor. Bir anda güllük gülistanlık olmuyor hiçbir şey. Hayırlı evlat olsunlar 🙏