Merhaba kizlar , benim 29 haftaya kadar gayet güzel giden bi hamileliğim vardi 29 haftada doktorum bebekten suphelendi ve tekrar detaylı ultrasona soktu orda dooplerde akım kaybi denildi ben 30+4 de doğum yaptım doğumdan sonra tekrar doktorla konuştum ve plasentanın bebek ve kesenin arasina sıkıştıgini bebegin beslenip solunun yapamadığını ve strese girdiğini söyledi ben gebelik zehirlenmesi tansiyon şeker hepsini 30+3 te aniden yasadim ve 30+4 de doğum oldu zaten ben hamile değilken soylemislerdi rahmimin 3 mm olduğunu ben bunu hamileliğin basinda gittiğim doktora söyledim ve gayet normal her kadında olan bişey bebekle beraber gelişir dedi ama hamilelik boyunca hep karin agrim vardi hep sancım vardı bu sebepten mis doktoru değiştirince anladım kusura bakmayın uzattım benim gibi olupta ikinci bebeğini 9 aylık kucağına alan var mı şuan istemiyorum ama ilerde olursa falan aynı şeyler olacak dedi doktor bi umut benimkisi teşekkür ederim sağolun 🌼💜