Nilkuss Kızım 6500 kg 3 numara kullanıyorum. Kızımın cildinde iz yapıyor çok sıkmamama rağmen baldırlarını kesiyor gibi. Benim gibi aynı problemi yaşayan anneler var mı varsa nasıl önlemler aldılar dinlemek isterim 😟
Mmavi Nilkuss onlem almadim bitene kadar kullanip bezi degistirdim. Ama bazi bezler iz yapiyor bu sekilde.
Sedaalya Nilkuss 3 numara bizde de iz yapıyordu kızım 6.5 kilo şuan 4 numaraya geçtik çokda büyük değil iz sorunuda ortadan kalktı.