Edizin_Annesi Merhaba, tesadüfen gördüm postu. Rica etsem benim bebeğime de bakar mısınız? Bir de bu atak haftaları ne demek, hangi değişimler oluyor, süresi ne kadar sürüyor; okuyup bilgi alabileceğimiz bir yazı, kitap vb. var mı? Kızım 28 Mayıs'ta doğdu. Beklenen tarih 30 Mayıs'tı. Şimdiden çok teşekkür ederim. 🙏