Woman35 Kızlar mercimek çorbası yapıyorum yarına da bebeğime verebilmek için kavonoza koysam olur mu ? Konserve şeklinde mi koymam gerekiyo yoksa normal kavonoza koyup ağzını kapatıp buzdolabına koyabilir miyim ? Yani sadece bugün ve yarın vericem
Deletedmom_21 Woman35 ben kaynarken küçük kavonoza koyup agzini sıkıca kapatiyorum sicak kapattigim icin hic hava almiyor
Woman35 Deletedmom_21 sıcakken koydum ağzını kapatıp ters çevirdim 🤷♀️ soğuduğunda buzdolabına koyucam doğru mu yaptım
Deletedmom_21 Woman35 ters cevirma canım normal dursun evet soguyuca buzdolabina kaldir ters çevirme ki kapaktaki demirler corbaya geçmesin