10 gün kadar önce kulak enfeksiyonu teşhisi aldı oğlum, antibiyotik verdiler kullandık bitirdik. Kontrole gittiğimizde dıştan bakınca enfeksiyon görmediklerini söylediler, ben çok ağlıyor deyince tekrar antibiyotik yazdılar. Sürekli elleri kulağında ağlıyor, çekiştiriyor. Enfeksiyon değilse ne olabilir halen geçmemiş olabilir mi