Bebeğime aşırı gaz, tuvaletini fitilsiz yapamama, kakasının fotoğrafında gördüğü parlaklık ve mukus dolayısı ile besin alerjisi var dedi doktor. süt yumurta vs diyetine soktu. Beni nasıl bir süreç bekliyor acaba. Az önce kahvaltı yaptım ayıptır söylemesi kavurma, reçel ve halk ekmekten aldığım glutensiz ekmek yedim. Yani neler bekliyor beni siz nasıl beslendiniz bebeklerinizde düzelme oldu mu diyet sayesinde