ilknurcelik pamuğu hafif ıslatarak iç kısımlara çok bastırmadan alın pislikleri.kalırsa mikrop kapabilir.ıslak mendil değdirmeyin ama.hatta mümkünse ıslak mendili hiç kullanmayın.benim kızım da 10 aylık.daha bir kere bile ıslak mendille silmedim poposunu.hem pamuğu ıslatıp kullanıyoruz daha sağlıklı☺️