Kızlar doğum yapalı 1,5 ayı geçti. Ama beyaz yerine sarı akıntının devam etmesi normal mi? Arada bir kanama oluyor hala. Var mı bu durumu yaşayan? Eşimle ilişkiye girdik sonrasında kanamam arttı biraz ama şimdilik kanama yok. Eşim korktu bişey olur diye 🤦♀️