Zmr12 Kırkım çıktıktan sonra ilk adetimi oldum Bi hafta sonrasında bel ağrısı kasık ağrısı karın ağrısı gibi şikayetlerim oldu ve leke geldi ben adet olacağımı düşünürken olmadım ve ağrılarım devam ediyor bugün yine lekelenme oldu daha önce yaşayan var mı