SevdaNurumm Arkadaşlar bu bölgede oyun grubu arayışı icindeyim. Oğlum 3 bucuk yaşında😊 gidip memnun oldgnz varsa paylaşım yaparsanz cok sevinirim 😊
Daenerys SevdaNurumm benim oğlum da 14 aylık. Kış için ben de arayış içindeyim. Neresinde oturuyorsunuz eryamanın
SevdaNurumm Daenerys Göksu oyaktayız 😊 siz? Netten biraz baktım batıkent te genelde sanrm oyun grupları
Daenerys SevdaNurumm bahçen eryamandayız biz de 😃 evet keşke yürüyerek gidilecek yakında bir yer olsa.
Parasetamoll SevdaNurumm merhaba aynı yerde oturuyoruz sanırım 🙂 ben geçenlerde Batıkent’te tiniminikids oyun evine götürdüm bide grande oyun sokağına bi yer daha buldum orayı da deneyeceğim 😊