Buradan çok bağımsız bir soru ama Antep fıstığı toplayacağım ilk defa biri beni aydinlata bilir mi bu konuda 😂 fıstıkları topladıktan sonra ne yapıyorum sanırım citlatma diye bir şey varmış kurutuluyorms herhalde su da bekletiliyorms ve de firinlaniyormus tam olarak sırası ile ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim 😊